Kierownik: Joanna Dolak-Sławińska
Tel/fax: (24) 236 00 34 lub 38 / (24) 235 80 89
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Do podstawowych zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności:
1) nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, urządzeń energetycznych, techniczno-gospodarczych oraz nad gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami,
2) nadzór przebiegu prac remontowo-modernizacyjnych prowadzonych na terenie obiektów Zespołu,
3) nadzór spraw związanych z przygotowywaniem i opracowywaniem dokumentacji dotyczącej remontów i inwestycji,
4) współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego oraz innymi osobami uprawnionymi do nadzoru technicznego w zakresie kontroli wykonawstwa robót,
5) ustalanie planów przeglądów i konserwacji urządzeń, instalacji technicznych oraz współuczestnictwo w wyborze wykonawców tych prac, zgodnie z obowiązującą procedurą w tym zakresie,
6) opracowywanie planów remontów kapitalnych, inwestycyjnych, zaopatrzenia dla potrzeb Zespołu,
7) bieżący nadzór nad prowadzeniem właściwej gospodarki magazynowej,
8) sporządzanie inwentaryzacji składników majątkowych w terminach ustalonych zarządzeniem Dyrektora oraz dokonywanie okresowych uzgodnień stanów zewidencjonowanych ze stanami księgowymi,
9) znakowanie środków trwałych oraz wyposażenia z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne,
10) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów zakupionych i wydanych do dyspozycji komórek organizacyjnych,
11) sporządzanie miesięcznych zestawień przychodów i rozchodów i stanów magazynowych,
12) sporządzanie planu amortyzacji, gospodarowanie środkami trwałymi,
13) współpraca z Działem Księgowości w zakresie ustalania opłat za media,
15) kontrola pod względem merytorycznym faktur i rachunków, z wyłączeniem faktur za leki,
16) opisywanie faktur i rachunków oraz ich rozliczanie pod względem kosztowym na poszczególne komórki organizacyjne,
17) prowadzenie spraw związanych z najmem i dzierżawą nieruchomości;
18) dokonywanie końcowych rozliczeń skasowanego sprzętu i wyposażenia,
19) współpraca z podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi pralnicze, dezynfekcyjne, remontowo-techniczne oraz w zakresie żywienia pacjentów, zabezpieczenia mienia, utrzymania porządku i czystości, gospodarki odpadami, a także ocena jakości wykonywanych usług wynikających z zawartych umów,
20) nadzór nad właściwą i racjonalną gospodarką zasobami mieszkaniowymi Zespołu,
21) koordynacja działań interwencyjnych w sytuacjach awaryjnych,
22) sporządzanie dokumentacji administracyjnej i statystycznej obejmującej całość spraw powierzonych do realizacji,
23) obsługa kancelaryjna i archiwalna,
24) wnioskowanie w sprawach dotyczących usprawniania funkcjonowania Zespołu i inicjowanie realizacji zadań na rzecz ochrony środowiska,
25) kontrolowanie stanu sanitarno-higienicznego Zespołu i jego bezpośredniego otoczenia,
26) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz nad zaopatrzeniem pracowników w odzież ochronną,
27) wnioskowanie w sprawach związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem podległych pracowników,
28) wnioskowanie w sprawach związanych z nagradzaniem, awansowaniem, premiowaniem i karaniem podległych pracowników.
29) podejmowanie działań promocyjnych w zakresie udzielanych przez Zespół świadczeń zdrowotnych;
30) analiza rynku usług medycznych;
31) udział w planowaniu, inicjowaniu i nadzorowaniu przebiegu zmian systemów organizacyjnych Zespołu
32) sporządzanie dokumentacji regulującej i normującej zasady działalności w ustalonych zakresach;
33) udział w prowadzeniu spraw dotyczących opracowywania i wdrażania do stosowania oraz aktualizowania w razie potrzeby wewnętrznych aktów normatywnych, w szczególności:
a) regulaminów koniecznych do sprawnego funkcjonowania Zespołu, w tym Regulaminu organizacyjnego, schematu organizacyjnego,
b) zarządzeń wewnętrznych dyrektora,
c) instrukcji, rejestrów;
34) udział w gromadzeniu i ewidencjonowaniu przepisów regulujących działalność Zespołu oraz wdrażanie do realizacji wytycznych i zaleceń wynikających z tych przepisów;
35) sporządzanie sprawozdawczości i informacji dla potrzeb Zespołu, organu założycielskiego i innych uprawnionych podmiotów z zakresu zadań Działu;
36) współpraca z Sekcją Informatyki w zakresie promocji działań Zespołu poprzez wykorzystanie zastosowań teleinformatycznych (www, e-mail).