Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510550037-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.
Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie: "Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku" dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. E. Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606744-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, Krajowy numer identyfikacyjny 29172400000000, ul. ul. Zalesie  1, 09-500  Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 035, e-mail d.mikolajczyk@spzoz-zalesie.pl, faks 242 358 090.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.spzoz-zalesie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku" dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. E. Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SZP - 4/2020/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w pakietach od 1 do 5. 2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 5 pakietów (z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny). Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie z pakietów od 1 do 5 odrębnych pozycji i tworzenia odrębnych pakietów. 3. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet. 4. Zamówienie wymienionego asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku następować będzie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Zamówienie będzie przesłane faksem lub drogą e-mailową przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu – dodatkowego. 5. Dostawy asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 6. Miejscem dostawy, o której w ust 5 tego rozdziału będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku Zamawiający rozumie dowóz zamówionego asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do magazynu, o którym mowa w ust 6 tego rozdziału asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku wraz z fakturą. 8. Asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału musi: 1) być nowy, wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodne z przeznaczeniem, 2) być nienaruszony i opakowany oryginalnie, 3) posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. 9. Termometry bezdotykowe oraz ciśnieniomierze muszą posiadać 24 miesięczną gwarancję, pozostały sprzęt medyczny min. 12 miesięczną gwarancje producenta. 10. Asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku musi posiadać dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanych wyrobów medycznych, o których mowa w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18424300-0

Dodatkowe kody CPV: 33141420-0, 33140000-3, 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: PAKIET NR 1 -ZAŁĄCZNIK 1a do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11679.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18,
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12613.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12613.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13170.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: PAKIET NR 2 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
ART. 93 UST. 1 PKT.1 USTAWY Pzp - NIE ZŁOŻONO ŻADNEJ OFERTY NIEPODLEGAJĄCEJ ODRZUCENIU.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: PAKIET NR 3 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 85653.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS INTERNATIONAL GROUP Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 96583.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96583.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96583.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: PAKIET NR 4 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 14561.60
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: BIALMED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15922.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15922.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16163.31
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: PAKIET NR 5 - ZAŁĄCZNIK NR 1a do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7259.80
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 17
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7840.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7840.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7840.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych